YOUTUBE

RU

INSTAGRAM

Blog o podróżach, alternatywne trasy motocyklowe i podróże poza utartym szlakiem
Logo bloga podróżniczego o podróżach motocyklowych
Blog podróżniczy o wyprawach motcyklowych, wycieczkach samochodowych poza utartym szlakiem.

Denerwująca Macedonia. Dzień 17. Relacja – Bałkany 2016

02 września 2016

Serbia: Vlasinsko Jezero – Surdulica – Vladičin Han – Macedonia: Skopije – National Park Mavrovo – Leunovo (~ 250 km)

Skopje zwiodło nas. Nie znaleźliśmy tam niczego dla siebie. Postanowiliśmy nocować w Parku Narodowym Mavrovo. Zamiast pędzić autostradą wybraliśmy boczną drogą. Mogliśmy przynajmniej popatrzeć na otaczającą nas naturę i małe miasteczka. Niestety w Macedonii ciężko i niebezpiecznie poruszać się mniejszymi drogami.

Surdulica, SerbiaNa śniadanie skoczyliśmy do uroczego miasteczka Surdulica (Serbia). Był spory ruch, miasteczko żyło. Ulice były przekształcone w bazarek, na którym można było kupić różne duperele. Znaleźliśmy też upragnioną stację benzynową.

Skopje, MacedoniaTo chyba jedyne zdjęcie z Skopje. Miasto nie przypadło nam do gustu. Duży ruch. Kilka niebezpiecznych sytuacji. Uciekaliśmy jak tylko znaleźliśmy trochę Internetu aby zaplanować dzisiejszy nocleg w Parku Narodowym Mavrovo.

Przedmieścia Skopje, MacedoniaNie pojechaliśmy autostradą. Zamiast szybkiej i drogiej drogi wybraliśmy taką gdzie można było zobaczyć więcej Macedonii. Droga okazała się całkowitą porażką. Dawno nie mieliśmy tak męczącej drogi, która była bardzo wolna. Duży i niebezpieczny ruch (niebezpieczni kierowcy), miasteczko za miasteczkiem. Ale co zobaczyliśmy to nasze 🙂 Między innymi to zdjęcie nie zostałoby zrobione z pobliskiej autostrady.

Park Narodowy MavrovoJeden z ładniejszych noclegów. Szkoda tylko, że tyle śmieci wokół. Macedończycy nie szanują przyrody, śmiecą wszędzie – nawet w parku narodowym 🙁 Jezioro Mavrovo i piękny zachód słońca.

AUTOR WPISU:

ŁUKASZ GAJEWSKI

Twój adres e-mail:
OK, Wysyłaj MI
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Inspiracje do podróży na maila

Kilka razy w roku wyślemy Ci ciekawe inspiracje do podróży.

Przedmieścia Skopje, Macedonia

YOUTUBE

Logo WebWave - strony www

INSTAGRAM

Między kilometrami logo bloga podróżniczego

Zdjęcia i zapiski z podróży, wypraw motocyklowych, mapy i trasy wycieczek, blog podróżniczy.
Jeżeli chcesz wykorzystać materiały z tej strony
skontaktuj się z nami. Ta strona wykorzystuje pliki cookie.

Logo bloga podróżniczego Między Kilometrami
Góra o zachodzie słońca. Inspiracje podróży.