Góra o zachodzie słońca. Inspiracje podróży.
Logo bloga podróżniczego Między Kilometrami

Zdjęcia i zapiski z podróży, wypraw motocyklowych, mapy i trasy wycieczek, blog podróżniczy.
Jeżeli chcesz wykorzystać materiały z tej strony
skontaktuj się z nami. Ta strona wykorzystuje pliki cookie.

Między kilometrami logo bloga podróżniczego

INSTAGRAM

Logo WebWave - strony www

YOUTUBE

Durmitor motocyklem, Czarnogóra

Inspiracje do podróży na maila

Kilka razy w roku wyślemy Ci ciekawe inspiracje do podróży.

Twój adres e-mail:
OK, Wysyłaj MI
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

ŁUKASZ GAJEWSKI

AUTOR WPISU:

Czarnogóra: Plužine – Droga P14 – Durmitor Nacionalni Park – Durdevića Tara Bridge – Serbia: Dobroselica (218 km)

Lubię ten moment, kiedy budzisz się w nowym miejscu i postrzegasz je zupełnie inaczej niż w dniu poprzednim. Mieszkanie, które wynajęliśmy już po zmroku okazało się mieć naprawdę ładny widok na lazurowe Jezioro Pivsko.

Widok na Jezioro Pivsko, CzarnogóraRano. Taki widok z okna. Cudowne mieszkanie za totalne grosze. Mieszkańcy tego kraju byli dla nas na prawdę gościnni i uczciwi. Właścicielka mieszkania kupiła nam nawet kolację po cenach dla lokalsów.

Kanion Pivy, CzarnogóraByliśmy podekscytowani. Ta trasa miała okazać się ukoronowaniem naszej podróży. W sumie czuliśmy już, że to droga powrotna.

Park Narodowy Durmitor, Czarnogóra

Park Narodowy Durmitor, CzarnogóraNajlepsze w tej części Czarnogóry była cisza i spokój. Zero turystów. Jednocześnie tak pięknie!

Off-road, Park Narodowy Durmitor, CzarnogóraTrasa motocyklowa, Park Narodowy Durmitor, CzarnogóraPark Narodowy Durmitor, CzarnogóraPark Narodowy Durmitor, CzarnogóraPark Narodowy Durmitor, CzarnogóraBrak ruchu na tej trasie motocyklowej, Park Narodowy Durmitor, CzarnogóraPiękna trasa motocyklowa, Park Narodowy Durmitor, CzarnogóraKręta droga, Park Narodowy Durmitor, Czarnogóra

Most na Tarze, Czarnogóra
Most na Tarze okazał się bardzo fotogeniczny. Na żywo nie robił jednak wrażenia. W pamięci miałem wczorajsze mosty w chmurach. Tutaj niestety tłum turystów. Autokary. Szybko pojechaliśmy w kierunku Serbii.

Serbia

Gdzieś motocyklem w SerbiiSłońce zachodzi. My już po kolacji. Trzeba szukać miejsca na nocleg.

Nocleg pod namiotem, SerbiaPo dość długich poszukiwaniach w końcu znaleźliśmy w miarę odludne miejsce na nasze obozowisko.

12 września 2016

Zachwycająca Czarnogóra. Nasz ulubiony kraj tej wyprawy. Dzień 27. Relacja – Bałkany 2016

Blog podróżniczy o wyprawach motcyklowych, wycieczkach samochodowych poza utartym szlakiem.
Logo bloga podróżniczego o podróżach motocyklowych
Blog o podróżach, alternatywne trasy motocyklowe i podróże poza utartym szlakiem